تاریخ انتشار :پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸.::. ساعت : ۲:۲۵ ب.ظ
فاقددیدگاه

با «پالس» کسب‌وکارتان را مدیریت کنید!

فعالان بازار کسب‌وکار و پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد می‌توانند با اپلیکیشن «پالس» به راحت‌ترین شیوه ممکن با ثبت و یادآوری تعهدات مالی، کسب‌وکار خود را مدیریت کنند.

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، پالس اپلیکیشنی با ویژگی‌های جذاب و کاربردی برای ارائه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می‌توانند با نصب این اپلیکیشن روی تلفن همراه یا تبلت خود، علاوه بر مشاهده عملکرد و ریز تراکنش کارت‌خوان در هر ساعت از شبانه‌روز، درخواست پشتیبانی نیز بدهند.

در پالس از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی امکان مشاهده کارکرد کارت‌خوان در روزها و هفته‌های گذشته میسر است و کاربران می‌توانند از گزارش‌های متنوع با امکان جست‌وجوی پیشرفته بهره‌مند باشند.

دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس برای کاربران، ارائه گزارش‌های در لحظه است. از آنجایی که گزارش‌های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده‌اند، ازاین‌رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می‌توانند به ریز تراکنش‌های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب‌ها و بدهی‌ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می‌شوند.

همچنین درصورتی‌که یک تراکنش پس از ۷۲ ساعت به‌حساب موردنظر واریز نشد، می‌توان آن را در بخش مغایرت‌ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

امکان مشاهده فهرست تمامی خطاهای ظاهرشده روی کارت‌خوان و نحوه رفع آن‌ها در بخش راهنمای خطاها نیز میسر است.

اپلیکیشن پالس از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد ۶ به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می‌توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

دیدگاه خود را به ما بگویید.