تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷.::. ساعت : ۱۱:۲۰ ق.ظ
فاقددیدگاه

چگونه از صحت گارانتی گوشی خود در سایت رسمی هواوی در ایران مطلع شویم؟

در این مقاله می خواهیم به مبحث گارانتی و بررسی این گارانتی ها در سایت رسمی هواوی در ایران بپردازیم.

به گزارش قائم آنلاین، گارانتی گوشی در سایت رسمی هواوی در ایران

شرکت هواوی چند سالی می شود که در بازار ایران فعالیت دارد و گوشی های بسیاری را به بازار عرضه کرده است. شرکت هواوی گوشی هایی را که به بازار عرضه می کند با گارانتی رسمی خود همراه است. گارانتی هر گوشی مدت زمان خاص خود را دارد و هر یک با دیگری متفاوت است. همیشه هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد بهتر است که گارانتی گوشی مورد نظر خود را چک کنید. هر یک از برندها شیوه های مخصوص به خود را برای بررسی گارانتی به کاربران خود ارائه می کنند.

تیم پشتیانی سایت رسمی هواوی در ایران

برای مثال یک برند ، شماره ای را برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی و پرسش در مورد گارانتی معرفی می کند ، یک برند دیگر یک سیستم پیامکی را برای دسترسی به این موضوع ارائه می کند. حالا سایت هواوی تصمیم گرفته است که در بخش پشتیبانی سایت رسمی هواوی در ایران این قابلیت را به کاربران خود ارائه دهد.۱۶

حالا در ادامه قصد داریم تا شیوه این کار را به شما آموزش دهیم:

۱- سایت رسمی هواوی در ایران را باز می کنید.

۲- بخش پشتیبانی سایت رسمی هواوی در ایران را باز می کنید.

https://consumer.huawei.com/fa/support/warranty-query/

۳- حالا کد IMEI گوشی خود را در این بخش وارد می کنید.

۴- اگر نتوانستید کد IMEI خود را پیدا نکردید می توانید از روش زیر آن را پیدا کنید:

روش اول: شماره #۰۶#* را می گیرید

روش دوم: به بخش تنظیمات گوشی می روید و بعد درباره تلفن را باز می کنید.

روش سوم: کدهای IMEI و SN از روی برچسب پشتی بررسی می کنید.

۵- پس از وارد کردن این کد می توانید از صحت و میزان گارانتی خود مطلع شوید.

قطعا این روش می تواند به شما کمک کند تا به راحتی از گارانتی گوشی خود مطلع شوید و از گارانتی گوشی خریداری خود اطمینان حاصل کنید. شرکت هواوی با ارائه این بخش تلاش می کند تا روند ارائه محصولات خود را برای کاربران و مشتریان خود بهبود ببخشد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.