تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۹۶.::. ساعت : ۸:۴۵ ق.ظ
فاقددیدگاه

صبحانه یک برش پیتزا با خیال راحت بخورید

یک برش پیتزا نه تنها پروتئینی بیشتر از یک برش پیتزا دارد؛ بلکه اگر از مواد تازه هم درست شده باشد خاصیتی به مراتب بالاتر از غلات و شکر کمتری از آن‌ها دارد.

به گزارش قائم آنلاین،  انتخاب شما برای یک وعده صبحانه کامل چیست؟ تخم مرغ یا سرلاک به همراه یک لیوان شیر یا آب میوه انتظارات شما از این وعده را بر آورده می‌کند؟ اگر قرار باشد میان غلات یا پیتزا یکی را انتخاب کنید؛ چه تصمیمی می‌گیرید؟ به نقل از سلامت نیوز ،احتمالاً انتخاب اغلب افراد از میان دو گزینه موجود غلات (انواع کورن فلکس ها) است؛ چراکه همه ما بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم که هیچ چیز برای صبحانه مفیدتر و کامل‌تر از یک کاسه غلات نیست.

 

صبحانه یک برش پیتزا با خیال راحت بخورید

 

در مقابل پیتزا یک خوراکی هوس انگیز است که طبق شنیده‌ها و شواهد نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای صبحانه باشد. علی رغم وجود چنین تصور عمومی به نظر می‌رسد این بار محققان با ذائقه مردم همراه شده اند و به یک پیتزا رأی داده‌اند.

شاید قدری عجیب به نظر برسد؛ ولی نتایج آخرین مطالعات انجام شده حکایت از این دارد که یک برش پیتزا نه تنها پروتئینی بیشتر از یک برش پیتزا دارد؛ بلکه اگر از مواد تازه هم درست شده باشد خاصیتی به مراتب بالاتر از غلات و شکر کمتری از آن‌ها دارد. علاوه بر این، در حال حاضر شرکت‌های بزرگ و مشهوری خط تولید غلات دارند؛ تولیدی فارغ از ارزش‌های غذایی لازم و عاری از پروتئین لازم که اولین ویژگی غلات است.

طرف دیگر ماجرا که خوش نامی چندانی میان خوراکی‌ها ندارد این پتانسیل را دارد که یک تعادل خوبی میان چربی و کربوهیدرات دریافتی بدن ایجاد کند و هم زمان شکر و کالری به میزان یک کاسه غله داشته باشد. ممکن است شما از شنیدن اینکه یک برش پیتزا در مقایسه با یک کاسه غله همراه با شیر انتخاب بهتری برای صبحانه است تعجب کرده باشید؛ اما واقعیت این است که همان یک برش معمولی قدرت بیشتری در تأمین نیاز‌های بدن ما دارد.

بنابراین، اگر پیتزایی دارید که از مواد تازه به ویژه سبزیجات درست شده است بدون نگران از افزایش وزن یا مصرف یک خوراکی بدون فایده صبح خود را یک برش پیتزا شروع کنید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.